Общи условия

Общи условия за ползване на онлайн магазин Coffeespot.bg

1. Въведение Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между amann-kaffee.bg („Доставчик“) и потребителите („Клиенти“) на онлайн магазина. Използването на сайта означава съгласие с тези условия.

Нашите доставки се извършват само и единствено при условията, посочени в настоящите общи условия. Те се считат за приети с подаването на поръчка, а най-късно – с нейното потвърждение или с получаването на стоката от клиента.

Отклоняващи се търговски условия на клиента не са обвързващи за нас, освен ако не са изрично потвърдени в писмена форма. 

2. Данни за доставчика 

Amann Kaffee EOOD
Адрес: ул. „Архимандрит Евтимий“ 2, 4000 гр. Пловдив
Телефон: +359 899 089 098
Имейл: info@amann-kaffee.bg
ДДС №: BG207459990

3. Регистрация и достъп

  • Клиентите могат да пазаруват като гости или регистрирани потребители.
  • При регистрация клиентът предоставя вярна и актуална информация.
  • Доставчикът има право да откаже регистрация или достъп при нарушение на условията.

4. Продукти и цени

  • Всички цени са в български левове с включен ДДС.
  • Доставчикът има право да променя цените без предизвестие.
  • Възможни са разлики в цените между онлайн магазина и физическите магазини.

5. Поръчка и плащане

  • Поръчките се приемат чрез сайта 24/7.
  • Клиентът може да избере начин на плащане: наложен платеж, банков превод или онлайн разплащания.
  • Доставчикът потвърждава поръчката чрез имейл или телефон.

6. Доставка и транспортни разходи

  • Разходите за доставка се изчисляват автоматично в кошницата при онлайн поръчка и зависят от количеството и дестинацията.
  •  Безплатна доставка в България до офис на Спиди – при поръчка на стойност над 120 лв. с ДДС.
  • Доставките се извършват в рамките на 3 работни дни.
  • Доставчикът не носи отговорност за забавяне поради форсмажорни обстоятелства.
  • Клиентът трябва да провери пратката при получаване.

7. Отказ и връщане на стока

  • Клиентът има право да върне продукт в срок от 14 дни след получаване.
  • Продуктът трябва да бъде в оригинален вид и опаковка.
  • Разходите по връщането са за сметка на клиента, освен ако връщането не е по вина на доставчика.

8. Гаранции и рекламации

  • Гаранционните условия са съгласно българското законодателство.
  • Клиентът може да подаде рекламация при несъответствие на стоката.
  • Доставчикът отговаря в срок до 30 дни след подаване на рекламацията.

9. Защита на личните данни

  • Вашите лични данни се използват само за целите на идентификация и фактуриране. Те не се споделят с трети страни и не се използват за маркетингови цели.
  • Ако някоя разпоредба на настоящите общи условия се окаже невалидна, останалите клаузи остават в сила.
  • Доставчикът обработва лични данни съгласно GDPR и Закона за защита на личните данни.
  • Клиентът има право на достъп, корекция и изтриване на личните си данни.

10. Отговорност

  • Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от неправилна употреба на стоките.
  • Възможни технически грешки в описанията на продуктите не ангажират доставчика.

11. Промени в Общите условия

  • Доставчикът си запазва правото да актуализира Общите условия.
  • Клиентите ще бъдат уведомени за промени чрез сайта.

12. Контакти При въпроси или рекламации, свържете се с нас на: info@amann-kaffee.bg, +359899089098.

С използването на amann-kaffee.bg, Вие приемате тези Общи условия.

Amann Kaffee EOOD, Брезовско шосе 137, 4000 Пловдив